Bruk /unlock når du som leder ønsker reell effekt av tiltakene du gjør:
/
Bli en datadrevet organisasjon?
Mange snakker om det, få vet hvor de skal begynne. /unlock gir deg en oversikt over hva det å være datadrevet vil si for akkurat din virksomhet. Og hvor du står i dag, hva potensialet er og hvordan du skal realisere det.
/
Få fortgang i adopsjonen av ny teknologi?
Virksomheter investerer i nye systemer som skal forbedre produktiviteten, gi bedre kontroll eller forbedre kundeopplevelsen. Men teknologien får ofte all fokus og brukerne glemmes. Med /unlock får du vite hva som skal til for å få brukerne raskt opp og gå på teknologi du har investert i.
/
Ta bedre finansielle beslutninger
Vi liker å tro at vi er rasjonelle vesener som tar veloverveide beslutninger, spesielt de som har finansielle konsekvenser. Men personlig beslutningsstil varierer og har større innvirkning enn du tror. /unlock avdekker hvert enkelt individs personlige beslutningsstil og hvordan de kan utnytte denne innsikten til bedre beslutninger.
/
Øk presisjonen i kundesegmenteringen
Mange virksomheter har mye data om egne kunders interaksjon med produkter og tjenester. Med /unlock kan man kombinere atferdsdata (hva som skjer) med en forståelse for hvorfor det skjer (surveydata) og bli mer treffsikker i segmentering og utforming av tiltak.
/
Reduser kundefrafallet
Innsikt om kundefrafall og win‑back samtaler er fint, men det kommer med en pris, som regel i form av rabatter eller annet som koster. Med /unlock kan du kombinere kunders atferdsdata med hva de sier er årsaken til at de ønsker å avslutte kundeforholdet. Med god innsikt i driverne for kundefrafallet kan du ta mer strategiske grep, slik at framtidig kundefrafall reduseres.